Strony

sobota, 29 sierpnia 2015

193. Udało się, udało się... Yes, I did it :)

Musiałam się z tym przespać :)
Noc minęła więc mogę się pochwalić...

Danusiu, Dorotko, Madziu, Gosiu, Agnieszko i Reniu wspierałyście mnie, pocieszałyście i wierzyłyście, że się uda :)


ZDAŁAM!!!

Dokładnie za czwartym razem udało mi się zdać w końcu testy teoretyczne na prawo jazdy :)))
Ależ się cieszę. Nawet sobie tego nie wyobrażacie.
Teraz mam równo dwa lata na zdanie egzaminu praktycznego :)

W Anglii jest fajnie... Nie dość, że mam aż dwa lata na zdanie egzaminu (a nie tak jak w Polsce sześć miesięcy - chyba, że coś się ostatnio zmieniło), to zdawać mogę własnym samochodem :) Musze mieć tylko wykupione ubezpieczenie na siebie.

Wczoraj świętowaliśmy z A., no bo i jest co...
 Sorbetem z mango. Mniam, pyszności...


A teraz dzieciaki się bawią...
Amelia pełza po salonie, Andy rysuje nowymi kredkami, więc ja mam czas na szydełko. Strasznie mi go brakowało. Mam nadzieję, że w kolejnych postach pokażę wam co nieco z moich ostatnich tworów :)

Pozdrawiam baaaardzo optymistycznie :)
I cudownego weekendu życzę :)

12 komentarzy:

  1. GRATULACJE!!!!! Tak się cieszę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak ja sie ciesze... Banana nie schodzi mi z buzi :D
      W koncu to pierwszy krok do niezaleznosci :)))

      Usuń
    2. GRATULACJE Madziu !!! Super wiadomość. Dobrze, że się nie zraziłaś początkowymi trudnościami i dopięłaś swego! Tak trzymaj!

      Buziole :)

      Usuń
    3. Dzięki Reniu...
      Ja nigdy się nie poddaję :)
      Buziak :)

      Usuń
  2. Wiedziałam!!! Dzielna dziewczynka. Teraz to już pikuś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dopiero Danusiu musisz mocno trzymać kciuki :)
      Na pewno dam ci znać przed egzaminem praktycznym :)
      Pozdrawiam :) I wracam do szydełko póki dziewczyny śpią :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziekujemy Aniu, teraz to juz spokojnie jest u mnie :)

      Usuń
  4. Bombastycznie kochana!!!!!! Ja wciąż się nie mogę przełamać....może gdybym mogła swoim autem tak jak ty..... Może nie dojrzałam do tego mimo skończonych już.......lat :) Ach... Właśnie podziwiałam przecudne torebeczki w Misiowym Zakątku i czekam teraz na Twoje arcydzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu przede mna jeszcze dluga droga... Egzamin praktyczny...
      Powiem ci, ze w Polsce zdalabym pewnie za pierwszym podejsciem ale tu czasem jeszcze dopada mnie bariera jezykowa :( Ale ja z tych co sie nie poddaja ;)

      Usuń
  5. Znam to uczucie, pamiętam jeszcze- wielkie BRAWA Madziu. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń