Strony

sobota, 14 marca 2015

157. Wspaniali ludzie wokół mnie...

...a jedną z nich jest Gosia z Mamelkowa :)
Kobietka o mega wielkim serduchu, z poczuciem humoru... Wspaniała matka i żona... Ale przede wszystkim szalona na maxa :)
Zakochałam się w jej blogu... Jego forma jest inna niż dotychczasowe blogi odwiedzane przez moją skromną osóbkę... A styl pisania powala na kolana :)
Jednym słowem - uwielbiam ją :)))

I oto ta wspaniała kobitka sprawiła nam wczoraj wielką niespodziankę...
Wysłała nam piękną kartkę z gratulacjami z okazji narodzin naszej Amelki... Oczywiście jak widać na załączonych zdjęciach nie obyło się bez prezentów dla dziewczynek. Piękne t-shirt'y idealnie przydadzą się na lato w Polsce hihihi




Gosiu...
Bardzo dziękuję w imieniu swoim, A. i dziewczynek... Andrea jak założyła wczoraj koszulkę to myślałam, że spać z nią będzie...

***

To niesamowite, że zupełnie obcy ludzie są bardziej oddani i przyjaźni niż najbliżsi:(
To taka moja refleksja na dziś...

6 komentarzy:

  1. :))Madziu, powód jest prosty - Twoja Rodzinka skradła mi serce:))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. droga Madziu - dlatego właśnie między innymi sama zaczęłam prowadzić bloga :) Najżyczliwsi są ci, którzy przeważnie sa najdalej nas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, a dla mnie jest to niesamowite, ze każdą z Was poznałam osobno, niezależnie, a teraz i Gośka, i Ty, i Renka jesteście blisko siebie. Czuję w duszy, ze nic nie dzieje się bez powodu. Fajne z Was dziewczyny i chociaż zapewne jestescie w wieku mojej córki, to bardzo przeżywam z Wami Wasze emocje. Z Goską za miesiąc się spotkamy i już się cieszę, a Tobie Madziu życzę samych życzliwych ludzi na drodze, bo w pełni na to zasługujesz. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosia to niesamowita Kobieta...
    Cudne prezenty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosia jest mega pozytywną osobą, cudne prezenciki przygotowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale, że są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie :) fajna niespodzianka, miła. Najlepszego dla maluszka!

    OdpowiedzUsuń