Strony

wtorek, 23 grudnia 2014

138. 'Jest taki dzień, bardzo ciepły, choć grudniowy...'

Tak kochani... To już jutro...
Czas odpoczynku, zadumy i refleksji... Czas spędzony z rodziną i przyjaciółmi, naszymi najbliższymi...

W kuchni pachnie świętami...
Serniczek, makowiec, rybka po grecku, śledzik... Oczywiście nie może też zabraknąć pierogów i kapustki z grzybkami :) Mamy też kapustkę z grochem i grzybową... To akurat potrawy wigilijne ze stron mojego A. ale są przepyszne :)
Ślinka leci więc trzymam się od kuchni z daleka... Ciężko się powstrzymać uwierzcie mi, staram się...

W sumie większość z planowanych zadań zrealizowana... Zostały drobnostki, ale to już na jutro :)
Zadania podzielone więc powinno pójść bez problemu :)

No i najprzyjemniejsza czynność, nakrycie stołu do kolacji wigilijnej :)
Postanowiłam, że w tym roku będzie inaczej jak zwykle... Jeszcze nie mam planu, ale na pewno będzie wyjątkowo jak sam wieczór :)


A teraz kochani...

Chciałabym Wam życzyć by ten magiczny, wyjątkowy czas
był najpiękniejszymi świętami od wielu lat, by wieczorem
pod choinką każdy znalazł piękny prezent - taki od serca... 

By od dziś przez cały następny rok zamiast się smucić,
dawać innym szczęście, zamiast czekać na pocieszenie
pocieszać innych...

A zamiast narzekać na wszystko wokoło,
w duchu współpracy i przyjaźni dojść na koniec świata.

By spełniać marzenia i cieszyć się każdym dniem...

Dzielcie się swym szczęściem... Zarażajcie innych...



Wesołych świąt!!!

5 komentarzy:

  1. :))dziękuję za piękne życzenia!!! Wspaniałych Świąt życzę!!! Niech będzie wszystko tak jak piszesz!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiary, co góry przenosi,
    nadziei, która nie gaśnie,
    miłości w każdej ilości
    od Bożej Dzieciny...

    Niestety Ja w te święta leżę plackiem, jakiś wirus mnie dopadł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko mam nadzieję, że lepiej się czujesz i że choróbsko odpuściło choć trochę :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Piękne życzenia, mam nadzieję, że wszystkie się spełniły i będą spełniać!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku - oby przyniósł mnóstwo dobra i radości!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I również wszystkiego dobrego wraz z Nowym Rokiem :)

      Usuń