Strony

wtorek, 7 października 2014

123. Hurgada cd. Dzień 5,6 i 7...

Ach jak szybko mijają tu dni... Za szybko. Tylko inna sprawa, że i żyje się tu szybciej, intensywniej.
Dla nas tydzień już minął. Ale każdy dzień przynosi nam mnóstwo radości. Radości z bycia razem... Bo prawda jest taka, że natłok obowiązków życia codziennego nie pozwala nam cieszyć się tak jak to robimy teraz.
Jeszcze siedem kolejnych dni i znowu wrócimy do planu dnia... Praca, dom, zakupy, sprzątanie, i tak w kółko... Więc korzystamy na maxa...

Ostatnie trzy dni spędziliśmy baaardzo aktywnie. Dzień w dzień na łodzi od 9am do 5pm, przy temp. 37°... Mój A. zaliczał kolejne sekrety scuba divingu a my z Andy naprzemiennie opalanko - pływanko...
I uwierzcie mi, że nawet w piątym miesiącu ciąży można :) Kocham wodę i nie mogłabym sobie odmówić przyjemności pływania, do tego w morzu czerwonym. Wspaniałe rafy, przepiękne ryby...
Andy również zdała egzamin na 6+ :) To był jej pierwszy raz na otwartym morzu... Co ja gadam... Pierwszy raz w ogóle na otwartej wodzie. Wcześniej pływała tylko w basenie...
Dla ścisłości Andy pływała z nami w kółku, ale miała ogromny fun a ja byłam z niej taka dumna... :)
Mam najwspanialsze dziecko na świecie ...

Andrea poznała też nową koleżankę w tym samym wieku... Miałam totalny spokój. Rodzice tej dziewczynki praktycznie cały czas zajmowali się obiema... Zresztą to Andy nie dawała im spokoju, tak ich polubiła, a oni odwzajemnili się jej tym samym... Normalnie było mi wstyd, że moje własne dziecię wybrało 'nową mamę i tatę' hihihi Ale oni naprawdę byli mili... Poza tym może Andy daje nam znak, że już czeka na siostrzyczkę... Któż to wie :)

New friend :)

***

A teraz kochani kładę się, bo dosłownie padam na twarz... Moje dwa skarby, ten większy i ten malutki, już smacznie śpią...
Śmieliśmy się z A., że trzeba było Hurgady żeby się spać wcześniej położyć :)))

Życzę spokojnej nocy... 

5 komentarzy:

  1. Fajnie czytac ze spedzacie cudne wakacje. Jak ja chcialabym takiej temp. tu no moze nie az tak wysokiej ;)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie:) i tak ma być.. rodzinnie z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystajcie z wspólnych chwil, odpoczywajcie i zbierajcie dobrą energię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypoczywajcie:) Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny jest dokładnie tak jak piszecie... Słonecznie, z uśmiechem, odprężająco i RODZINNIE...
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń