Strony

piątek, 7 lutego 2014

85. Przepracowana...

Dokładnie tak jak w tytule... 
Jestem wyczerpana i przepracowana na max'a... Zachciało się urlopu to i zarobić na niego trzeba :( Niestety nie ma innej opcji jak extra zmiany. A, że pracujemy z moim A. naprzemiennie, bo ktoś przecież musi siedzieć z Andy w domku, to nie ma innej opcji jak praca po godzinach... Tym sposobem ostatnie dni pracowałam nie po dwanaście godzin ale piętnaście... Wyobrażacie sobie...???
Początkowo myślałam, że co tam trzy godziny dziennie więcej. Teraz wiem, że nie jest łatwo. Nie to, że nie daję rady, ale fakt faktem nie dosypiam... A poza tym jak sobie pomyślę, że nie widzę jak moja córcia zasypia, to aż mnie w serduchu ściska :(
Brutalne życie...
Obiecuję sobie, że koniec z nadgodzinami zaraz po urlopie... )

Ale na osłodę dostałam dziś dobrą wiadomość...
Parę dni temu, u mnie w pracy, było ogłoszenie o wolnym wakacie na stanowisko wyższe niż jestem :) Pomyślałam sobie, a co tam spróbuję i złożę aplikację :) No i dziś dostałam telefon z office'u, że w poniedziałek mam interview o 5.30 :)))
Trzymajcie kciuki... Może się uda...


Mam też zdjątko moich hiacyntów... Nie uwierzycie ale po zaledwie tygodniu rozkwitły i są przepiękne :) Niestety Madelinka nie zgadłą koloru... Obstawiała róż a one są ... Zresztą zobaczcie sami :)
 

A zdjęcie dedykuję Ani... :) 
Pozdrawiam obie kobietki...
 

A na koniec jeszcze zabawna fotka mojej Andy... Zobaczcie sami jak najwygodniej się śpi mojej księżniczce :) Ja nie mogłam się powstrzymać ze śmiechu :)



Spokojnego i rodzinego wieczorku :)
M.

6 komentarzy:

  1. ach, klasyczna pozycja, moja Lady też tak sypia:)
    Hiacynty może i białe, ale i tak piękne:)
    Pamięyam, jak sama pracowałam po 12 i więcej godzin, dlatego współczuję:*
    I powodzenia w poniedziałek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :) I trzymaj mocno kciuki :)
      Buziaki dla Lady :)

      Usuń
  2. Oj, Ja też padam już po trochu, chociaż po tyle co Ty godzin to nie pracuję.... Sres też wykańcza.
    Mnie czeka w maju komunia, także też już teraz robimy finansową mobilizację....
    Powodzenia w poniedziałek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... A ja życzę powodzenia w maju :) To piękna chwila nie tylko w życiu kale i rodziców :)
      Pozdrawiam bardzo serdecznie...
      M.

      Usuń
  3. o Matko !!! tak pracować .... kiedy będziesz miała wieści o tym czy dostaniesz awans ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc interview już za mną... Teraz czekam na odpowiedź :) Niestety było więcej kandydatów więc zobaczymy :)

      Usuń