Strony

niedziela, 26 stycznia 2014

82. Wzory świąteczne/wielkanocne...

:) 
Przeglądając dziś wasze blogi natknęłam się na jeden wpis zapowiadający Święta Wielkanocne... Iza pokazuje nam kilka wzorów szydełkowych, typowo związanych z tym tematem...

Hmmmm, czy nie za wcześnie na to??? Przecież tak niedawno pożegnaliśmy Święta Bożego Narodzenia, Nowy Rok... A przed nami Walentynki... 
No więc NIE, nie za wcześnie... (Oczywiście dla tych wielbiących szydełko bądź hafty...)
Dziewczyny to idealna pora żeby poszukać idealnego wzoru i zabrać się do roboty :) W zapasie mamy akurat jakieś dwa miesiące więc damy radę nawet największym wyzwaniom ;) 
Ja właśnie tak zamierzam zrobić... Dzięki Iza za przypomnienie w czas :)

Szperając dziś w swoim sekretnym segregatorze, znalazłam kilka fajnych wzorów... Może się komuś przydadzą :)





















Ja jeszcze nie wybrałam konkretnie co chciałabym robić więc jak macie coś fajnego to zapraszam do pokazania... 
A potem to już szydełko w dłoń i do dzieła :)


Pozdrawiam...
M.




2 komentarze:

  1. Dziękuję za wzory, przydadzą się na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo Kasiu :) A jeśli interesują cię walentynki posiadam również kilka fajnych wzorów :)

      Usuń