Strony

czwartek, 16 stycznia 2014

80. Szydełkowy alfabet

Witam kochane!!!

Tak jak sobie obiecałam, zabieram się ostro do pracy. Powoli będę realizować wszystkie swoje małe i duże plany :)
Niestety, albo i stety :), musiałam odłożyć firaneczkę... Nici zamówione więc czekam tylko na dostawę... A w międzyczasie zaczęłam kompletną nowość :) 

Gdzieś, kiedyś w internecie zobaczyłam fantastyczny alfabet wydziergany na szydełku. Tak mi się to spodobało, że postanowiłam spróbować i zrobić coś podobnego. Dość trudne zadanie ale jak się chce to wyjdzie :)
Nie będe robić alfabetu, bo i po co hihihi Moim planem jest wyszydełkowanie imienia mojej córci :) Potem chcę połączyć literki i całe imię powieszę na drzwiach wejściowych do jej sypialni :)

Co wy na to??? Mnie się podoba...

A tyle udało mi się zrobić dziś...


Trzymajcie kciuki, a niebawem pokażę całość.
Miłego wieczora życzę...


Pozdrawiam...
M.

6 komentarzy:

  1. Pomysł jest świetny, zatem czekam z niecierpliwością na efekt końcowy :)
    Ciekawy blog - dołączam do grona obserwatorów :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Sama nie mogę doczekać się efektu końcowego...
      Dziękuję również za miłe słówko o moim blogu :) Miło mi cię gościć u siebie i postaram się nie nudzić za bardzo hihihihi
      Pozdrawiam...
      M.

      Usuń
  2. Nie przyszłoby mi do głowy!:) Gratuluję literek, są słodkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko, ja na jednym z blogów widziałam literki szyte... A że szyć nie umiem postanowiłam wyszydełkować... Projekt gdzie tam w necie znalazłam i tak oto powstała pierwsza literka... W sumie tu widzisz tylko początek ale obiecuję, że już następnym razem pokażę całość... Jest super...

      Usuń
  3. Fajny pomysł, ja również dołączam do grona obserwatorów, bo blog ciekawy i emanuje pozytywną energią :).

    OdpowiedzUsuń