Strony

wtorek, 3 grudnia 2013

67. Kolejna porcja bombek :)))

Witajcie!!!

Pokaże wam kolejną porcję świątecznych ozdóbek choinkowych którym nie mogłam się oprzeć... Odkryłam przy okazji, że w Wilkinson'ie są najfajniejsze bombki. Wyglądają jakby były ręcznie zrobione, a takie właśnie najbardziej mi się podobają :) 

Oczywiście nie są tak fantastyczne jak wasze, własnoręcznie przygotowane...
Zajrzyjcie do Eli z "Rose et crochet" albo do Uli z "Przyjemne z pozytecznym"... Obie są fenomenalne :) Pozdrawiam gorąco dziewczyny...

Kupione dziś bombki...


Kupiłam też laski cynamonu, do ozdobienia stołu... Przyznam, nigdy tego nie robiłam ale tak ładnie pachną, że nie mogłam się oprzeć... Poza tym kosztowały tylko 1... Niesamowite, uwielbiam takie zakupy :)))


Dziś na tyle się tylko skusiłam... Nie chcę dać się zupełnie zwariować... Ale nie znaczy to, że nic więcej nie wpadło mi w oko :) Zostawiłam coś na następny raz hihihi

Pooglądajcie sobie jakie cuda mają w Wilkinson'ie... Niewykluczone, że jeszcze przed świętami będą w moim domku ;)





















Piękne prawda :)???

I tym akcentem kończę na dziś... Uciekam do swoich codziennych zajęć... Niestety prasowanie samo się nie zrobi :(

Pozdrawiam cieplutko...
M.

4 komentarze:

  1. oj jak dobrze, że ten sklep jest daleko, daleko ... mogłabym się tam zatracić :-))) czerwono-białe bombki są genialne
    pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się powoli zatracam... Narazie jeszcze potrafię powiedzieć "NIE"... Ale co będzie za chwilę?? Tego nie wiem :D

      Usuń
  2. No kurcze , a ja nie wiem , gdzie jest ten sklep .. a rzeczy ma fajniutkie :-)) I ten cynamon za 1 zł !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, niedopowiedzenie z mojej strony :) Sklep jest w Anglii :) A wszystko w £ (GBP)... Ale jak ktoś chce to ja chętnie mogę kupić i wysłać :)
      Zawsze chętnie służę pomocą :)
      http://www.wilko.com/
      Pozdrawiam

      Usuń