Strony

poniedziałek, 18 listopada 2013

63. Święta, święta, idą święta...

Witajcie kochani !!!

Mój blog osiągnął magiczną liczbę 2121 :) Tyle razy odwiedziliście mnie i moje wpisy :) Chcę wam podziękować, bo to dzięki wam mam chęć pisania i dzielenia się z wami tym co dla mnie ważne. A wy odwdzięczacie mi się swoim cennym czasem i uwagą :)
Serdeczne dzięki :*

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta... 

Zostało nam dokładnie 36 dni :) A świąteczna gorączka w toku...
Czy za nie za wcześnie, pytają niektórzy? Hmmm, no cóż jak dla mnie stanowczo NIE. Uwielbiam chodzić po sklepach i oglądać te wszystkie cudne ozdóbki, lampki i w ogóle... Oj, już czuję ten klimat :) 
Przyznam się przed wami, że ja już zrobiłam swoje zakupy świąteczne hihihi... Mam już prezenty dla wszystkich :) Do wczoraj nie miałam prezentu dla swojej księżniczki ale już mam :) 
Tak więc mogę spokojnie czekać i obmyślać jak ubrać choinkę i przystroić stół na kolację wigilijną. Co roku to moja działka, bo gotowaniem zajmuje się mój A. :)
Dziś wybrałam się na drobne zakupy do Asdy i przyuważyłam cudne serduszka na choinkę.... Nie mogłam się oprzeć kupiłam kilka :) Oczywiście muszę się wam pochwalić... 





No sami powiedzcie, czy nie są cudne :)???

Było też mnóstwo innych pięknych ozdób ale jak zwykle nie mogłam się zdecydować :) hihihi
Wybrałam też sobie śliczny wianek na drzwi. Jednak z tym musiałam się wstrzymać. Muszę skonsultować się z moim A. Niestety nie wszystko co podoba się mi musi podobać się jemu. Ale znając życie i mojego A. przytaknie, że ładny i jeszcze sam zamontuje na drzwiach hihihi... Tak to z nimi jest.

Poza tym nie tylko za sprawą tych serduszek zaczyna być już u mnie świątecznie :) Mamy jeszcze to :)

Andrea dostała tego ślicznego reniferka/skarpetę od wujcia S. :) Teraz tylko pomyślimy nad prezentem na Mikołajki i wszystko gotowe :)

No i jak wam się podoba???
Nie wykluczone, że jak tylko znajdę coś fajnego to stanę się tego posiadaczką...  Jeśli chodzi o takie drobiazgi to nie umiem czasem sobie odmówić...

Pozdrawiam i jak tylko znacie jakieś dojścia do nietypowych ozdób świątecznych (nie tylko choinkowych) to czekam z niecierpliwością, dajcie znać :)
M.

6 komentarzy:

  1. Ale śliczne to serduszka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję.... Żałuję, że nie umiałam sama zrobić tylko je kupiłam :) Ale w sumie czy tak czy tak są piękne :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Widzę, że zakupy bardzo udane :)
    Pozdrawiam ciepło
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to nie koniec zakupów :) Zamierzam wyszperać coś jeszcze zanim nas święta zastaną :)
      Również pozdrawiamy cieplutko :)

      Usuń