Strony

wtorek, 6 sierpnia 2013

32. Ząbkowanie czas zacząć...

Ależ emocje... Właśnie przed sekundą wyczułam pierwszego ząbka mojej nusi :) Prawa dolna jedyneczka.
Jakoś intuicyjnie włożyłam palec i sprawdziłam dziąsełka. Zresztą robię to regularnie od jakiegoś czasu, od momentu kiedy Andrea stała się bardziej marudna. Już od kilku tygodni strasznie się śliniła i cały cza gryzła piąstki, smoczki już nie działały :)
Teraz 'grymaśna zagadka' się wyjaśniła.

Aż tu dziś, nagle, z zaskoczenia... Pierwszy ząbek mojego maluszka...
Teraz w napięciu czekamy na mojego męża by oznajmić mu tę fantastyczną wiadomość... Już nie mogę się doczekać jego reakcji :)))

A w którym miesiącu waszym pociechom wyszły pierwsze ząbki? Które to były ząbki? I jak to przeszliście :)??? Dzielcie się waszymi przeżyciami i spostrzeżeniami w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz