Strony

piątek, 23 sierpnia 2013

42. Kurczak curry

Witam :)
Dziś próbowałam przygotować kurczaka curry z ryżem... Mój mąż bardzo to lubi i nie raz podpatrywałam jak to gotował.... Postanowiłam mu dziś zrobić niespodziankę.
Muszę przyznać, że wyszło idealnie, mniam mniam... Sami zobaczcie :) Czyż nie wygląda super smacznie?

Przepis:

Składniki:
- 2 piersi z kurczaka
- 500 ml jogurtu naturalnego
- 3 łyżeczki curry
- sól, pieprz (do smaku)
- 1/2 łyżeczki czerwonej papryki
- 30dkg pieczarek
- duża cebula
- oliwa do smażenia 
- pomidory w puszce

Etapy przygotowania:
Na początku przygotujemy marynatę: do jogurtu dodajemy curry, czerwoną paprykę, sól i pieprz (do smaku). Mieszamy dokładnie. Piersi z kurczaka myjemy i kroimy w kostkę. Zalewamy marynatą i wstawiamy do lodówki na min. 1 godzinę.
Rozgrzewamy na patelni oliwę. Na rozgrzaną oliwę wrzucamy kurczaka z całą marynatą, cebulę i pieczarki. Dodajemy pomidory. Smażymy ok. 10-15 minut. Podajemy z ryżem.


Do kurczaka curry mój mąż dodaje zawsze tę samą pastę curry... Według niego jest najlepsza i chyba ma racje :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz