Strony

środa, 14 sierpnia 2013

38. Cooking... Lesson two...

Dziś na obiadek kolejna moja własna propozycja.
Jakiś czas temu oglądałam program kulinarny i tam widziałam jak można zrobić pierś z kurczaka w kostce rosołowej :) Dziwnie brzmi, fakt.... Ale jak wygląda i jak smakuje. Postanowiłam dziś to przyrządzić... A oto efekt :) Ja jestem zadowolona. A wam jak się podoba???

Przepis:
Pierś z kurczaka odsączyć. Rozetrzeć kostkę rosołową (jedną lub dwie, w zależności ile mamy porcji kurczaka) i wymieszać z odrobiną oliwy z oliwek. Następnie natrzeć piersi i zostawić na około 10min.
Rozgrzewamy patelnię i smażymy piersi. Oczywiście robimy to na suchej patelni, bo oliwę mamy już na kurczaku :)
Do tego proponuję ziemniaczki, kalafiora i brokuła ugotowane na parze...

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz