Strony

środa, 3 lipca 2013

17. 'Zrób sobie niespodziankę'

Ostatnio czytałam wpis jednej z blogerek. Wymyśliła sobie zabawę 'Zrób sobie niespodziankę'. Polega ona na wypisaniu 15 przyjemności i 15 wyzwań. Następnie losujemy codziennie jedno z nich i w zależności co nam się trafi wykonujemy zadania... Wiadomo nie zawsze będzie to przyjemne, czasem wręcz zakazane... ale jest ryzyko jest zabawa :)
Tak mi się to spodobało, że podkradam pomysł... Dołączam się do zabawy i wam kochani też to polecam...

Przyjemności:
1. Rodzinny dzień poza domem
2. Spotkanie z Karolina :) Babskie ploty... Jeśli się da to Andrea zostanie z tatą :)
3. Wieczór filmowy z mężem, (niestety kino odpada, nie mamy z kim małej zostawić)
4. Shoppng w ulubionym centrum handlowym ;)
5. Pizza lub lasagne :) mniam... zakazany tuczący przysmak
6. Lody waniliowo-karmelowe
7. Zrobienie paznokci (przy małej zapomniałam co to kolor na paznokciach hehehe)
8. Obiad w ulubionym buffecie :) Red Hot World Buffet... Tylko ja, Adrian i Andrea :)
9. Docenić swojego męża :) Uwielbiam to robić...
10. Spotkanie ze znajomymi
11. Wyspać się do oporu
12. Romantyczny wieczór
13. Kupić kolejny gadżet do domku
14. Skype z ulubioną siostrzenicą
15. Dzień z książką 'Atlas chmur'

Wyzwania:
1. Dzień bez FB, (mój mąż twierdzi, że jestem od niego uzależniona)
2. Wysprzątanie łazienki, łącznie z kabiną prysznicową (nie cierpię tego robić :()
3. Dzień dobroci, być miłą dla osób za którymi nie przepadam :)
4. Dzień bez Tv :(
5. Podwójna dawka z Xbox'em
6. Porządki w ogródku
7. Ugotować coś specjalnego, nie znoszę :)
8. Dzień bez muzyki
9. Dzień bez internetu, bez bloga :(((
10. Dzień bez prania :) Przy trzymiesięcznym dziecku pralka używana jest codziennie :) niestety :)
11. Dzień bez mięsa.
12. Jogging
13. Sukienkowy image
14. Dzień bez sms,ów
15. Cały dzień spędzony w domku...

Uffff... Mam te 15 przyjemności i 15 wyzwań... Nie było łatwo z wyzwaniami, ponieważ ogólnie rzecz biorąc mało jest takich rzeczy które ciężko byłoby mi zrobić lub z czegoś zrezygnować. Życie jest piękne i ja potrafię się nim cieszyć i docenić to co osiągnęłam do tej pory :) Jednak mam już pełną listę :) Zaczynam od teraz.

A więc pierwsze losowanie... Uwaga!!! Jest... Nr. 14... Przyjemności :))) Czyli skype z ulubioną siostrzenicą, Oliwką...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz