Strony

poniedziałek, 1 lipca 2013

16. Sypialnia numer jeden :D

Wspominałam już wcześniej, że jesteśmy z mężem w trakcie remontu :) A więc mogę się pochwalić, że lada dzień pierwsza sypialnia (mamy ich trzy) będzie skończona... Zostało pomalować tylko krawędzie i rogi ścian, no i do końca przykleić listwę podłogową z jednej strony... W chwili obecnej wygląda to tak...



Najbardziej podoba mi się rama okna :) Śliczna, drewniana... Trochę było przy niej pracy ale jak widać mój kochany mąż się postarał... Należy mu się ogromna pochwała, no i gorący buziak ode mnie :*
Widać też szafę. I to jak na razie jedyny mebel... Dojdzie jeszcze komoda z ośmioma szufladami i łóżko ('king size' oczywiście :D)... A reszta to już twór mojej wyobraźni. Zbieram więc pomysły na udoskonalenie tej sypialni. Musi być doskonała. W końcu będę w niej spędzać spora część swojego życia :) Wychodzę z założenia, że lepiej się nie spieszyć z dekoracjami a zrobić tak jak się chce...
Oczywiście jak tylko coś się zmieni zaraz dam znać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz