Strony

poniedziałek, 29 lipca 2013

29. Poszukiwania...

27 lipca, 2013...
Już z samego rana wybraliśmy się na zakupki... Zaraz po śniadanku ubrałam malucha, wsiedliśmy i pojechaliśmy na łowy :) Nasz cel to - strój kąpielowy dla Andrei....
Pierwszy przystanek to Stockport... I TkMaxx jako pierwszy. Byłam pewna, że tam kupię wymarzony kostium.Przy okazji chciałam kupić miarkę wzrostu... Ostatnio jedna z blogerek zaprezentowała takową na blogu, właśnie z TkMaxx'a. Jakież było moje rozczarowanie kiedy nie znalazłam ani tego ani tego :(
Hmmm... Musiałam się zastanowić gdzie ruszać dalej. W pobliżu był Primark, więc zaszłam zobaczyć czy tam nic takiego nie znajdę. Tu też pustka. Gdzie więc mam kupić strój do pływania dla małej??? Nie miałam zielonego pojęcia. Aż w końcu mnie olśniło. Przecież w Asda kiedyś widziałąm malutkie, śliczniutkie kostiumiki :)
Pojechaliśmy... Ufff, udało się, faktycznie Asda miała to za czym zjeździłam dziś parę godzin... Super. Oto efekt kilkugodzinnej jazdy... :))))




















Nie jest idealny ale jest ok :) Najważniejsze, że go mamy.

2 komentarze:

  1. next next next!!!! tyko tam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) Juz znalazlam na stronie nexta slicny rozowy kostium :)
      Buziaki dla malej C.

      Usuń